Miami<3

Da ar vi i Maimi <3 Kom hit igarkvall, saklart forsent eftersom planet var forsentat, vad hade man forvantat sig. Det har regnat enda sedan igar och forst nu borjat klarna upp, sa idag har vi varit pa Sawgrass Mills och shoppat, dock har ju jag inga pengar, haha, lyckat, sa det blir inte sa mycket shopping for min del. Nu har jag precis varit och tranat, vilket jag markte att jag kanske inte borde gjort. Jag ar ju, som jag sa igar, tjock i halsen, sa nu har jagf lite svart att andas. Ska dra och bada nu i alla fall, da kanske det blir battre :)

Hoppas ni har det bra dar hemma i Sverige, men ni har det formodligen inte lika bra som jag har har i Miami ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag saknar dig linnea! <3

det är så dåligt väder här och man känner sig allmänt opepp, men det får det bli ändring på.. på måndag börjar jag jobba, då blir det att fördriva tiden iaf! :) ha det bäst! Puss!!

Postat av: Linnea

Jagsaknar dig också Ebba <3 Det kommer bli så kul när jag kommer hem, det ska bli chill till tusen! :D

2008-06-23 @ 14:14:20
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback