So little time, so much to do

Jag pallar verkligen inte. Det är sista rycket i skolan nu och jag PALLAR INTE! Det är små skitsaker som jag verkligen måste fixa. Religionen blir väl med nöd och näppe klar idag, det måste den bli, ingen hög kvalité dock. Fysikprov imorgon, jag orkar inte ens öppna böckerna, men om jag inte får vg på det här provet så säker jag mitt betyg. Just nu känns det som att jag inte bryr mig. Idrotten är jag väl mest orolig för, jag måste lämna in intyg och sånt och göra ett prov, men Mile är aldrig där.. Gör jag inte det så får jag ig, kul liksom, får väl gå om med ettorna då antar jag.

Lise och jag gjorde i alla fall klart serien idag!! :D Den blev bra, den är ju väldigt oseriös, så jag hoppas ingen tar det på allvar. Värsta corny, haha.

Nu ska jag väl börja ordna upp lite fotografisk bild, så det blir klart någon gång..

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback