Softarkväll

Jag har verkligen inte gjort många knop idag inte. Ebba och Li var här igårkväll och gick hem någon gång runt kvart över 3, så jag kom väl i säng vid kvart i 4 ungefär. Ebba var så rolig igår, hon låg och sov och så blev hon jättetjurig när vi sa att hon snarkade, haha. Släpade mig ur sängen vid halv nio för att åka iväg till stallet. Det gick verkligen jättebra att rida idag! Kul!

Ska ut med Ebba snart, vi ska chilla lite. Dricka lite kaffe och annat gott, lyssna på lite kultiration och så. SOFT!

Jag ska lämna in min kamera imorgon. Så det blir väl inga vackra foton från Miami. Världen gråter! Jag får väl distrahera mig med annat..

Hur ska jag klara mig utan min älskade älskade kamera? :´(

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback