USA, you just have to love it

Da ar jag i USA da. Dock inte i Miami. Det blev sjalvklart strul och forseningar, sa vi fick overnatta i Virginia, men inget fel pa det, inget alls. Riktigt, riktigt nice hotell! Sjont att fa sova lite ocksa. jag traffade Ebba kvallen/natten nar jag skulle aka, kom hem packade och fick sadar en tva timmars somn. Gick upp vid halv fyra och akte till Arlanda. Tog flyget till Kopenhamn och dar fick man vanta 5 timamr eftersom planet var forsenat. 9 timmars resa over Atlaten och jag hade fortfarande inte sovit. Min halv har svullnat upp :( Anyway, det ar sa soft har. Ska snart aka till flygplatsen igen och dra vidare till Miami! <3 JAG SAKNAR MIN KAMERA! :( Det far bli lite bilder med pappas daliga digitalkamera istallet...

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback