Gamla minnen

Det blev ett par timmar på stranden på förmiddagen. Det blåste lite också, vilket var skönt, så att det inte blevså hiskligt hett. Eftermiddagen spenderades på gallerian här brevid, ganska tråkigt så jag och axel satte oss och drack en massa kaffe
i stället. Det är ju alltid trevligt. Sedan har jag gjort något mycket spännande. Jag har nämligen ringt HEATHER! Så nervös jag var! Jag har inte pratat med henne på SJU ÅR! Det blev ett snabbt samtal, tyur var väl det för mottagningen var dålig och jag hatar att prata i telefon, det gör mig nervös. Vi ska i alla fall ses på tisdag, gå till Boomers. Jag är SÅ NERVÖS! Kan ni tänka er att jag ska träffa en av de bästa kompisar jag någonsin haft, bara det att det har gått sju år sedan sist och MYCKET har förändrats! Jag kommer ju inte kunna sova imorgon i alla fall.

Jag har hittat värsta bra saken, som bara Ebba vet om. Jag måste kunna köpa den, men det ska jag nog fixa. Det vore ju så soft :D


Ser jag inte ut som en cowboy eller? haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitsnygg t-shirt Linnea! =D As grym ju!

Vad kul att du fick tag på din vän tillslut, spännande!

Åhh, den där grejen jag bara vet om, hur mycket kostar den i svenska pengar?

2008-06-23 @ 06:25:06
Postat av: Anonym

// Ebba

Postat av: Linnea

Taack ;P Jag vet inte ens hur mycket den kostar i dollar, men jag såg något liknande på nätet som kostade 7 dollar och det blir ju typ 42 kr, så det är ju asbilligt!! :D

2008-06-23 @ 14:16:07
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Ebba

Men det är ju as bra Linnea! =D

2008-06-23 @ 16:47:38
Hemsida: http://ebaay.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback