Nu är jag trött

Det har varit en lång dag. Det var en tuff kväll igår, men imorse var jag på gymmet vid öppning. Det gick ju lika dåligt som vanligt. Jag är så himla trött på mitt knä så jag kan ju gå och hänga mig alltså, okej, kanske inte riktigt, men i alla fall kapa av benet eller något. Seg och otroligt tråkig engelska lektion, fick veta betygen, jag har mvg och har fått mvg på allt jag gjort under hela året. Det var ju kul att veta, men annars var det seeeeeeeeeeeegt. Medieproduktionen var väl ganska kul, radio är ju nice, men redigeringsprogramet hakade sig och strulade. Det gick i alla fall ganska bra att rida idag, så det var kul :) Känns verkligen som att det går framåt!

Jag känner mig verkligen slutkörd nu!

Maria och jag åkte lite skateboard igår. Vi var ungefär lika bra som förväntat, haha.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback