Tre riktigt hårda dagar

Efter tre HÅRDA dygn är jag helt slutkörd! Det har verkligen varit fart och fläkt hela tiden och jag har knappt varit hemma sedan i torsdags morse. Igår ick jag i alla fall upp, bakfull och dan, hällde i mig en massa kaffe (som btw råkade bli jättesvagt för att filtret vek sig, men jag pallade inte göra nytt), cyklade ner till stationen köpte två stora kaffe och tog tåget mot Rimforsa. Där träffade jag en äkte Rimforsagangster Lise ;) Vi tog en sväng förbi Stoffe, drack kaffe (som var starkt och gott) och lekte med Mina. Hon var så söt :)

När jag kommit tillbaka till Liköping började segheten visa sig och jag pallade inte cykla hem för att snart cykla ner igen. Så jag driftade runt lite, gick till alla möjliga ställen och satte mig och sov i solen lite, haha. Efter att ha gjort igenting i 3 timmar kom Ebba och Li. Efter att ha köpt dricka bar det av mot Norrköping, precis som igår. Precis som igår blev det också lite mycket..

Självklart bjuder jag på lite fyllebilder. Ursäkte kvalitén, det är ju som sagt fyllebilder. Haha, asså EBBAAAAA, dina bilder, jag garvar ihjäl mig, seriöst alltså, SÅ HIMLA KUL!!!




Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAHA fifan vilka bilder! Tack för 2 as greata kvällar =D

Postat av: Ebba igen

Kolla vem som har lagt ut videoblogg från i fredags då! ;)

2008-06-08 @ 18:36:45
Hemsida: http://ebaay.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha, jag vet. så jävla nice asså!

2008-06-09 @ 13:17:40
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback