Värd kväll

Herregud vilken kväll. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, vad jag kan säga och var jag ska börja. Jag, Ebba och Li började festen lite hemma hos Ebba, med god dricka och skön reggae. Sen drog vi till Boffe, där vi träffade många personer från gamla tider, plus en del nya. Det blev väl kanske lite mycket, men det var det värt, kul var det. Mitt minne är inte det bästa, men som jag har fattat det så ställde sig jag och Martin på busshållplatsen för att dra in till stan, så kom alla andra och vi gick på bussen. Jag tror jag började spy där och sedan gick vi av för att polisen var påväg. Några av oss drog iväg och några stannade (Varför?) Sedan vet jag inte riktigt vad som hände. Helt plötsligt var jag bara med Martin, Adam och Max, alla andra var borta. Vi tog det lugnt, softade och så.. Kom tillslut hem till Marin och slaggade där. Som vanligt var jag förvirrad och konstig när jag vaknade, så jag drog direkt och kom hem kring 7.

Jävlar så bakis jag är idag, men sånt är livet. Nu blir det att hålla igen lite på festandet. Nu har jag verkligen inte råd heller. Jag har inte ens dollar att växla in längre. Haha.

Lite folk

Ebba och Abbe

Jag och Abbe

Adam (snygg mössa!) och Gus

Jag och Micke

Jag och Abbe


Kommentarer
Postat av: Ebba

Bästa skolavslutningen! :D

Postat av: Katarina

Om du funderar på ny kamera så kika in på www.prisjakt.nu, där kan du jämföra egenskaper, modeller och priser.

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=480 Lycka till :)

2008-06-15 @ 18:51:28

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback