Lyckad kväll

Igår var verkligen sjukt kul! Som ni kanske märkte var jag nog inte helt spiknykter när jag skrev inlägget två steg ner, eller så var jag på övergång mot bakfylla, jag vet inte riktigt. Det blev lite flummigt i alla fall. Ni kan ju såklart se videoblogg hos Ebba! Jag har tittat på den flera gånger och försökt förstå vad jag egentligen håller på med, men det har inte gått så bra. Dock fanns det ju en annan videoblogg, från ännu lite senare på kvällen, men den är ju faktiskt lite väl crazy, haha. Egentligen ofta jag super upp alla mina pengar precis innan skolavslutningen!! Som tur var råkade jag ha lite money i spargrisen, så jag har lyckats skramla ihop 125 kronor i enkronor!! Hahahaa! Där hade jag tur. Ibland vet jag inet vad jag tänker med. Min plånbok har ju legat med vodkan hela kvällen, så självklart var den genomsur. Jag stoppade ner handen och fiskade upp några blöta bitar av en tjugolapp, haha.

Här snackar vi ironi! Maria ringde mig imorse när vi precis hade kommit hem, typ stax efter 6, och sa att hon var så himla irriterad på alla i hennes tält. De blev jättesura när hon ville ha på musik och så ville de bara sova (eftersom de skulle spela fotboll idag). Så Maria frågade om hon inte kunde komma till mig. Visst fick hon det. Ungefär 10 minuter efter hon kommit hit somnar hon på golvet i mitt rum och vaknar klockan tio, två timmar efter att fotbollstuneringen börjat. Hahaa, vilken ironi!

Imorgon är det mentorsdag. Jag har absolut ingen aning om var jag ska vara och när, så det lär ju bli intressant. Någon som vet? Vi får väl se om jag kommer då..

Det här ser väl bara så mycket sommar ut eller?!

Efter hur många glas?

Victor, han är en bra person <3

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback