Lite nostalgi

Nu börjar det kännas lite lättare. Jag har lämnat in religionen! Det trodde ni inte va?! Prov har jag också haft idag, fysik, jag tror jag klarade det. Jag är ju sjukt skillat alltså som lyckas gissa mig till bra betyg. Det är skönt med flyt asså! Då var det bara idrotten kvar. Det finns inte mycket jag kan göra åt det, Mile är ju aldrig där, så jag har inte lämnat några intyg och jag har inte gjort något prov. Det blir väl ig. Palla göra om det nästa år! Men jag har inte mycket till val.

Imorgon bär det av till Helsingborg i alla fall. Filippa (Fiiiiilapaaaaaaa :D) tar studenten och det ska firas! Det ska bli kul att träffa henne igen, snacka om nosalgi period nu då, först Filippa, sedan Miami och HEATHER! Det ska bli sjukt kul att träffa Heather! :D <3

Jag och Filippa, det här är minnen!! <3

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback