Villken kväll

Vilken kväll, vilken kväll!! Det har verkligen varit så jävla kul!! Det började med chill i skateparken. Vid åååta tiden bestämde vi oss för ett vi var sugna på att festa, så vi fixade dricka, Lise och Sarah åke ner till stan, medan jag och Ebba flög omkring överallt. Föst gick vi hem till mig, sedan skjutsade jag Ebba till henne, där vi hämtade lite pengar och såö Efter det försökte vi hitta cigg, men det gick inte så bra, fö r det var tyd inget som var öppet. Så jag fick skjutsa Ebba till stan, där vi även träffade Lise och Sarah igen. Drog till utsiktsplatsen, grliiade, softade, drack och så.. Efter många trevliga timmar, drog vi till Shell och sedan vidare till Korpvallarna, där Nya Munkens nior tältade, dagen innan fotbollen. Asså oftas egentligen vi hkomme rhekt dynga till dom, hhahahah,. Men det var kul. >Vi träffa cdet Viktor, jag och Ebba ska bjuda han på tacopaj sen! :D Vi kom hem precis (typ 6) Maria kommer snart också :) Håller på att lasdda in bilder, men jafg har intget minne kvar på datiorn. Ska försöka fixa det. Så bilde rkommer-! :D

Peace

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback