Ytterligare en fartfylld dag

Det var inte mycket jag var hemma idag heller. Sov till, ja ni kan inte ana, TIO!!!! Det är helt true alltså. Segade mig upp och hällde i mig vatten tillsammans med huvudvärkstabletter. Gick för en gångs skull in på msn och blev då bjuden till Ellis land, 5 minuter senare hämtade de mig. Vi badare och softade, som man ska göra. Hela tiden blev huvudvärken värre och värre. När vi åkte hem trodde jag att jag skulle . Jag klarade mig med nöd och näppe hem. När jag sedan tagit fler värktabletter och fått i mig lite mat så piggnade jag till. Tur var väl det för då var det dags att dra iväg till Sya och rida. Jag är så otroligt seg, men orkar inte ens gå och lägga mig. Har prov imorgon 8.30. Kemi, ni vet ju hur pass bra jag är. Och hur engagerad jag är på just kemilektionerna.. Seriöst, PALLA!!! (haha)

Snodde
Ebbas videoblogg. Den spelades in i fredags. Jag tänkte att ni kunde få se lite mer av hur det var :)


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback