Fylleludret?

Det glädjer mig att jag har fått så mycket respons på min lilla serie, nu blir det många karaktärer. Det kommer inte gå fort. Det måste jag säga redan nu. Kanske inte blir så bra heller, men det är ju kul. Och vem vill inte prova på att vara superhjälte ett tag liksom? Det har dock inte blivit någon seieteckning idag, utan jag har hållt på med lite skolteckning, till tidningen. Jag har gjort en bild, inte helt klar, ska väl putsa på lite saker och fixa lite detaljer, men i det stora hela är den ganska färdig. Kommer inte ihåg riktigt vad vi kallade henne, fylleludret tror jag det var? Det ska i alla fall vara till en quiz, om vilken fredags personlighet man har, och då ska detta vara ett av resultaten. Den som alltid är överallt, högljud och ska synas. Fjortisvarning. Dricker alltid alldeles för mycket och byter partner lika fort som hon sveper drinkar. Vi har väl alla stött på henne? Enjoy.

image576

Kommentarer
Postat av: anna

ja det har du alldeles rätt i..tur att man har passioner och hobbys som faktiskt går att utföra i hemmet o man inte behöver röra sig en meter =)
kram!

Postat av: eric

snacka om att fylleludret är klockren!

2008-03-01 @ 20:00:45

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback