God Natt

Sömnbristen har verkligen satt sina spår. Jag blir bara tröttare och tröttare, hjärnan hänger inte riktigt med, de allt högre kaffedoserna hjälper inte riktigt, de mörka ringarna under ögonen går inte längre att dölja och inte ens clear eyes biter på mina röda ögon. Idag försov jag mig. Det var ingen katastrof, men tråkigt ändå. Jag hade ställt väckarklockan på 05.00 för att gå upp och träna, tyvärr stängde jag av klockan i sömnen och vaknade när mamma kom in på mitt rum 07.15, en halvtimma innan min buss går. Synd att jag inte han träna idag då, men jag gick en riktigt lång promenad med Unique, i helt okej väder, jag gillar egentligen inte att gå, det går för långsamt, men jag börjar vänja mig.

 Jag har precis gjort en kopp te, men jag orkar inte dricka, jag tror jag måste gå och lägga mig. Inget nattligt ritande idag, det får i så fall bli i drömmarnas värld.
image596

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback