Improvisation

Almanackan i mitt huvud fungerar inte alltid så bra. Idag ska jag redovisa mitt projektarbete, vi ska hålla en teorilektion på ridskolan 60 minuter. Det här kom jag på imorse! Jag har alltså inte förberett mig någonting, inte skrivit några stödord, inte ens tänkt på vad jag ska säga. Om en dryg timma ska jag alltså dra igång och jag har ingen aning om vad jag ska få fram för ord. Jag har inte ens läst igenom mitt eget arbete, så illa är det. Jag antar att jag bara har mig själv att skylla, men jag brukar ju lösa det mesta på ett eller annat sätt, så det får jag väl lov att göra nu också. Hoppas mina improv skills håller måttet.

image582

Kommentarer
Postat av: Giovanni

Fina teckningar
;-)
Skulle däremot vara lite kul att se några alster du tagit med din jättefina kamera,,
ps, hoppas att det gick bra med teorilektionen på ridskolan
ha det,
Giovannp
ps 2 ser fram emot lite foton.


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback