It can only get better from here

Boy, have I got stories for you. Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Det är ju ganska mycket som hänt. Jag kan berätta lite kortfattat då, så ni inte blir trötta på att läsa. Det var en bra början, md god frukost på hotellet på Arlanda. Vi var pepp och laddade inför resan, där vi stod utanför gaten typ 2 timmar innan planet skulle gå. När det började dra ihop sig fick vi veta att planet skulle vara försenat, på grund av vädret. En timma fick vi vänta, och när vi kom till Amsterdam, en timma försent, sprang vi allt vi kunde till nästa flyg, som också var försenat lite. 2 minuter missade vi planer med. TVÅ MINUTER! Förstår ni hur lite det är?! Planet stod kvar där i över en kvart, men vi fick inte gå på, eftersom vårat bagage inte skulle komma med. Whatever liksom, jag bryr mig inte om bagaget, men sådana är reglerna. Eftersom det var vädret som orsakade försenigarna, betalade inte flygbolaget hotell eller så, och vårat plan skulle gå klockan 8 på morgonen. Klockan var nu alltså, 11.30. Vi skulle vara fast i Amsterdam utan hotell i nästan ett dygn. Ut i Amsterdam begav vi oss och strosade runt bland affärer i några timmar, för att senare åka tillbaka till flygplatsen, nörjda med vårat besök. Humöret var på topp, trots omständigheterna. Natten spenderades på några stolar på flygplatsen, känndes lite som "The Terminal", haha.

Äntligen blev det morgon och vi var såklart först på plats på gaten. När det började bli lite liv och rörelse kunde jag pringa bort och köpa lite frukost, frukt och plain bread. Det var det jag fick klara mig på de närmaste typ 15 timmarna.

Jag orkar inte riktigt berätta mer just nu, det blir så långt. Nu ska vi gå och äta frukost. Fortsättning följer.
Amsterdam
image608
På flygplatsen på morgonen
image609

Kommentarer
Postat av: Micke

Hur skall det gå om du någonsin får ett standard liv. Allt tycks hända dig snacka om att man blir avundsjuk. Ha det så kul nu om du når slutdestinationen till slut..Micke

2008-03-23 @ 21:47:12
Postat av: Micke

Hur skall det gå om du någonsin får ett standard liv. Allt tycks hända dig snacka om att man blir avundsjuk. Ha det så kul nu om du når slutdestinationen till slut..Micke

2008-03-23 @ 21:47:30

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback