Kaffebryggare är knepiga saker

Vissa dagar går ju bättre än andra. Igår gjorde jag tre misslyckade försök att sätta på kaffebryggaren. Misslyckat försök 1 - Jag laddade kaffebryggaren och drog på timern. När jag kom tillbaka en stund senare ser jag att jag glömt sätta i sladden. Misslyckat försök 2 - Jag satte i sladden. När jag kom tillbaka för andra gången ser jag att jag inte har satt på on-knappen. Misslyckat försök 3 - Jag tryckte på on-knappen. När jag förväntansfull kom tillbaka till kaffebrygagren för tredje gången ser jag att tiden på timern har gått ut och ännu en gång var kaffekannan tom.

Det är knepigt det där med kaffe.

image510

Kommentarer
Postat av: sara

böckerna är grymt bra:) Men skönt att ha lite ansikten på personerna nu när man läser bäckerna:)

Postat av: Paran

Visst är den! :D:D hihi

2008-03-11 @ 18:24:54
Hemsida: http://elinochparan.blogg.se
Postat av: Karin

men fy vad tråkigt, när man laddat så innan också.. klart det kommer fler chanser!

2008-03-11 @ 22:05:32
Hemsida: http://karinolofsson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback