Kåpan - upptäcker nya talanger

Klockan 18.30 öppnades dörrarna för Kåpans genrep. Jag hade nästan glömt bort att det var idag, men som tur var kom jag på det i sista sekunden, för det ville jag inte missa. Kåpan är alltså, för de som inte vet, Nya Munkens (min förra högstadieskola) talang tävling, typ musik/sång/dans. Överlag så var alla faktiskt bra! Bäst var såklart Hanna, men det var ju ingen suprise. Jag kommer ihåg hur hon var för ett par år sedan, då var hon bra, nu är hon impeccable! Helt otrolig. En trevlig överraskning fick jag dock när Lina sjöng. Jättebra var hon! Det visste jag inte. Sedan bjöds det på en liten extra föreställning av Hanna + tre kompisar, som även varit med och gått vidare i Talang 2008. Ni kanske förstår att de var bra!

Trevlig kväll!
Ursäkta den dåliga bildkvalitén!
image593
image592image594

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback