Lite äventyr är aldrig fel

Dagen har inte alls blivit som planerat, men det blir det ju aldrig. Jag hade tänkt att åka ner på stan, först gymmet och sedan köpa lite nödvändigheter som typ smink och sådant tråkigt, som man inte vill lägga pengar på, men ändå måste köpa. Plugga skulle jag ju också göra idag. Mycket. Mina planer sprack redan när min sömnbrist visade sina framfötter och jag sov enda till halv nio. Det hade jag inte planerat med. Efter en seg start på dagen satte jag mig faktiskt med matten, men gav tillslut upp, min mattehjärna verkar vara borta föralltid. Gymmet blev det inte heller, istället gav jag mig ut och cyklade. En kortare runda på omkring 3 mil. Fick inte så ont i knät som jag hade trott! Helt otroligt, lite ont fick jag ju, men det gick att push through.

Igår gick jag på vilda äventyr med Unique. En långpromenad på 1 ½ timma. Trots att vädret var trist och det var någonslags gråbrun färg överallt, så var det riktigt trevligt. In i skogen klampade vi också, det var så otroligt länge sedan jag var i klätterbacken, så jag hittade inte igenom, haha. Jag virrade omkring där i tjock genomblöt mossa och en väldigt exalterad och galopperande häst brevid mig. Jag kom i alla fall tillbaka till stallet helskinnad, men blöt och smutsig.

image588

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback