Mammas lilla gullegris

Någon nytta måste jag ju göra på semestern. Josse är och äter frukost med Lindsay, så jag stannade på hotellet och ritade tredje bilden, av fyra, som jag tror ska vara klara på måndag. De andra är ju inte riktigt klara heller, så jag har en del framför mig. Den sista lär bli svårast, för jag får inte riktigt någon stark bild i huvudet, jag vet inte hur den ska se ut, jag vet inte riktigt  vad karaktären innebär, men jag kan nog hitta på något.

Igår var det "fest" eller vad jag nu ska kalla det. Ganska mycket folk i alla fall, och mycket trevligt faktiskt. Det var en kille, Cody, som jag hade föreställt mig skulle vara jättehemsk, för alla hade beskrivit honom som typ jättetragisk, typ gothliknande, konstiga kläder, långt hår, tyst osv. Turns out, han var jättetrevligt, och faktist väldigt lik mig! Han hade normallångt hår, och inte hårdrocks långt som jag hade föreställt mig, kläderna var helt normala, en t-shirt och lite tajtare jeans, han är grymt bra på gitarr och spelar bas i ett band, älskar att rita och fotografera, håller på mycket i photoshop och illustrator, gillar att laga mat och vill bli kock. Visst han har puckelrygg, men det är väl det enda som är lite annorlunda med honom. Sonja gillar att snacka skit och att överdiva har jag märkt, haha, men vissa personer är ju så.

Här är "mammas lilla gullegris". Ni vet den som nästan aldrig går på fest, väljr hellre att stanna hemma, se på tv eller softa med kompisar. När den väl går på fest är den oftast gansksa tyst låten, drar ingen uppmärksamhet, dricker mycket lite eller ingenting.
image611

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback