Min mattehjärna verkar vara försvunnen

Jag började dagen med att plugga matte. Jag ligger ju sådär 35 siddor efter alla andra. Jag tycker ju inners inne att matte är kul, men jag har helt tappat "mattetänket" nu. Jag har prioriterat bort matten helt, eftersom det alltid har flytit på så bra. Jag har lyckats slappa mig igenom både matte A och matte B. Gjort sådär en 10 tal på varje kurs och fått Mvg. Nu fungerar inte riktigt min metod längre. Jag bestämde mig idag för att ta tag i matten och satte mig med näsan i boken. I början gick det bra, men sedan fastnade jag på ett tal. Som ni kanske vet är jag ju extremt envis, så stöter jag på något jag inte kan så kan jag inte gå vidare utan att klara det. Det går bara inte. Så på det där talet har jag varit nu snart en timma. Det går liksom nästan, men inte riktigt. Jag vet inte hur jag ska göra. Jag får damp på det!! Det är säkert jättelätt och det kommer vara så dumförklarad när jag kommer på det, men just nu är det jättesvårt!

image575


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback