Mina kära ankor

Jag är verkligen den mest tankespridda person jag vet. Jag kan inte hålla koll på någonting, och jag har nog aldrig gått hemifrån utan att glömma något. Det blir lite tjatigt ibland, att alltid behöva hitta lösningar för att jag har gömt något viktigt. Idag glömde jag ta med mig plånboken när jag åkte ner till stan. Det enda jag skulle göra var ju att träna och sedan handla lite saker, hur kunde jag då glömma plånboken?  Men det gjorde inte så mycket, jag hade ändå glömt både bh och proteindrinken, och det kanske inte är så himla kul att springa omkring i affärer på tom mage, med trötta ben och utan bh. Skönt att jag inte behövde sminka mig efter gymmet heller, för det är ju jobbigt.

Tänkte gå ut och fota lite nu innan solen går ner. Hoppas inte jag glömmer kameran.

Visst har jag en fin anksamling?
image598

Kommentarer
Postat av: Emily

HAHA, du måste haft en underbar dag:)

2008-03-15 @ 21:57:49

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback