Mitt minne har svikit mig ännu en gång

Nu sitter jag på tåget och förbannar mig själv för att jag inte tog med mig det jag skulle. Egentlgien glömde jag bara örhängerna, och de är ju kanske inte det mest väsentliga. Det jobbiga var ju att min brora har lånat min kamera + sladd och inte lagt tillbaka sladden, så jag fick med mig fel sladd och får alltså inte in bilderna på datorn! Detta betyder att det inte kommer bli så mycket plåtande. Eller jag kan ju iofs köpa ny sladd på Radioshack eller något, det kan ju inte kosta skjortan. Typiskt i alla fall. Men det är ju så att det är omöjligt för mig att åka hemmifrån utan att glömma något viktigt. Någon annat viktigt, som jag faktiskt glömde var illamående tabletter, hur ska jag klara det här? Jag har suttit på tåget 20 minuter och mår redan jätteilla. Äh, det går nog bra.
image607

Kommentarer
Postat av: ¨Micke

hej Linnea hoppas du fixar bilder, du är ju en kanonfotograf...

2008-03-20 @ 21:30:53
Postat av: Ebba

Jag är så grymt avundsjuk på dig Linnea! Fatta vad roligt du kommer få det, ha det bäst!
:D


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback