Morgonträning är helt enkelt bäst

Tema veckan är verkligen soft. Idag har jag inte gjort någonting. bara suttit här och plockat med lite bilder. Körde spinning imorse, tror ni inte att kan fick ont i knät!? Jag som trodde att jag skulle klara mig, det gick ju så bra sist. Men sådan tur ska jag väl förstås inte ha. Igår när jag var på gymmet träffade jag Eric också, trevligt, det var väldigt länge sedan! På senaste tiden har jag träffat ganska många jag känner på gymmet, men det är väl för att jag har kunnat träna efter skolan, eftersom jag inte har kunnat rida. Visst det är ju kul ibland, men jag tycker ändå det är skönare att träna på morgonen, det blir mer seriöst då.

Jag har fixat mitt trådlösa nätverk också, det har varit lite konstigt innan, det har inte visat de nätverk den hittar, men nu funkar det, så jag kan sitta vid mig egna dator i skolan, så slipper jag spring omkring med usb-minne och sådär.

image606

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud vilken vacker bild! Är det du som har tagit den? :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback