Morgonträning

Jag överraskade mig själv imorse med att dra iväg till gymmet. Så klockan sex steg jag på bussen och skyndade ner. Min tidsplanering sprack lite för att han som skulle öppna hade försovit sig, så jag kom inte igång förens sju. Trött, seg i musklerna och ont knät, stod jag på crosstrainern en timma. Jag hade all anledning att bryta lite tidigare, och jag var nästan säker på att jag bara skulle köra typ 30-40 minuter, men envis som jag är fortsatte jag. Det var i alla fall riktigt skönt efteråt. Nu har jag tagit mig till skolan och vet egentligen inte varför jag sitter här. Jag hade tänkt att äta lite frukost, och sedan borde jag i alla fall öppna biologiböckerna.

Lite kaffe skulle inte sitta fel.
image497

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback