Packning

Äntligen, såhär sista dagen, har jag fixat "hästvakt" för alla dagar. Det ska ju vara spännande in i det sista. Det har blivit lite mer strul med "Uniquehistorien", eller lite mer att välja på i alla fall. Jag orkar inte end tänka på det. Mina föräldrar för fatta det beslutet, det ska bli skönt att slippa undan allt sådant tänk.

Jag kanske borde börja packa. Jag vet inte vad jag ska ta med mig. Kläder antar jag, men vad för kläder? Sedan kommer jag ju såklart glömma en massa saker, det gör jag ju alltid. Okej, lite saker jag inte får glömma
  • Kameran! + laddare
  • Datorn!
  • Smink, schampoo, tvål osv
  • Pass
  • Biljetter
  • Plånbok
  • Ipod + sladd
  • Mobil + laddare
  • Pennor, block, kladdpapper, osv
Saker jag borde ha med, men hoppas lite att jag glömmer
  • Matteboken
  • Fysikboken
  • Engelskaboken
Vad tror ni jag kommer glömma då? Min gissning är på plånbok eller smink, det låter mest typiskt mig. Förresten svek mitt minne mig även idag. Jag glömde ta med bh när jag åkte ner till gymmet. Jag gick utan först, men det kändes så fel, så jag gick och köpte en ny, haha. Väl spenderade pengar.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback