Plånbok missing

Okej, min hittills lugna sköna söndag har övergått i complete chaos. Jag har nämligen tappat bort min plånbok. Jag har vänt upp och ner på hela rummet, men den finns inte här. Den är borta, gone. Var kan den ha tagit vägen? Det finns, som jag ser det, tre allternativ
  1. Jag har tappat den i stallet eller skolan
  2. Jag har tappat den på okänt ställe
  3. Någon har tagit den
Jag hoppas på alternativ 1, för då kanske det finns en liten, liten chans att jag fåt tillbaka den. Jag som precis hade skaffat nytt bankkonto, plus att jag hade massa kontanter. FAN! Jag kan ju inte åka till USA utan pengar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JO DÅ, NYSS SOLAT, OCH SKA SNART TRÄNA :)

nej va jobigt med plånboken! hoppas den kommer till reda!

Postat av: Johanna

Cool header !

2008-03-17 @ 01:02:30
Hemsida: http://mizzjohanna.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback