Projektarbete presentation

Då var presentationen avklarad. Såklart glömde jag arbetet hemma, så jag fick åka hem igen och hämta det, haha, det är så typiskt mig som det kan bli. Presentationen gick i alla fall bra. Jag har ju inte alls varit nöjd med mitt arbete, men mitt besök på Ljunkan har fått mig att ändra syn lite. De andra jag såg var verkligen så himla dåliga! Den värsta var de som hade gjort en "tidning". Tidning var vad de kallade det, men jag vet inte om jag kan hålla med. För de första hade de gjort allting i WORD! Bara det säger väl ganska mycket. Det hela var ungefär 7-8 sidor långt och varje sida var ett repotage. Det fanns ingen consistency, what so ever. Det var hela tiden nya typsnitt och storlekar, olika rubriker, olika fula bakgrunder och lite taskiga google-bilder. Katastofalt helt enkelt. Det värsta var att det verkade bara vara jag som tyckte det var så himla dåligt. Inte nog med att projekten var dåliga, de kunde inte redovisa heller. Så gott som alla hade tvekljud i varke mening och gick upp på slutet av varje mening. Det gick nästan inte att höra var de sa, för jag tänkte bara på alla fel.

Jag har alltid gillat Infokomp, men nu inser jag hur otroligt bra det egentligen är. De har gått ett helt år längre än mig, och jag kände mig ändå överlägsen.

Kommentarer
Postat av: eric

det är så man kan höra personerna tal huuu.. Men hade alla gått media? om dom inte har gjort det så är det helt okej med google bilder tycker jag :) fast det där med typsnitt är fasen basics! :P

2008-03-18 @ 21:27:00

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback