Spinning

Även denna morgon var jag nere på gymmet, spinning denna gång. Det är första gången sedan jag fick min knäskada, jag har inte vågat innan, eftersom jag får ont av att cykla, men det gjorde inte ont alls! Äntligen lite goda nyheter! Det är så himla skönt att träna på morgonen. Jag verkligen älskar det. Eller, jag gillar att träna på gymmet eller cykla, simma och så, men löpning bör inte göras innan frukost, enligt mig. Det är klart det går. I alla fall kortare sträckor, men man får ju inte in något 15km kvalitétspass på tom mage. Löpning är ju ändå inte aktuellt för mig just nu, men kanske snart? Är det för mycket att hoppas på? Över 5 månader har jag varit skadad nu, jag tycker att det borde ge sig snart..

Föreläsning om sex och samlevnad hela morgonen, soft. snart ska vi ha någonslags "intro" till temaveckan, ännu mer slappande. Så nu ska jag väl surfa runt lite på nätet tills allt drar igång. Om jag ska vara ärlig börjar jag tröttna lite på internet. Jag har ingenting att gå in på, alltid samma sidor. Så sitter jag ju vid datorn hela dagarna i skolan, så det blir ju lite tjatigt

128810-512

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback