Studiedag och rock 'n' roll

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Ingen nytta alls. Jag skulle gjort så mycket idag, men så fick jag beslutsångest, för jag visste inte vad jag skulle prioritera, så medan jag velade han tiden sinna iväg och så fanns det ingen tid kvar för något av alternativen. Jag har i alla fall varit nere på banken och fixat  Visa-kort, så jag kan betala i affärer även i USA.

Fysikprov imorgon. Jag antar att det inte är till någons förvåning att jag inte öppnat böckerna. Jag sitter nu och funderar på om jag kanske borde kika lite, specielellt eftersom jag har gjort typ 3 uppgifter på hela kapitlet, men jag tror nog inte att jag gör det.

Rock on!
image595

Kommentarer
Postat av: Josefin

\,,/

Postat av: eric

när kommer nästa karaktär i serien? :D

2008-03-13 @ 22:44:16
Postat av: Linnea

Den kommer snart alltså! Jag har jobbat lite på storyn, har inte ritat så mycket, men på lovet, då ska jag rita ;)

2008-03-14 @ 11:32:37
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback