Ursäkta för ett deppigt inlägg

jobbigt allt har blivit. Jag vet ingen som har så mycket otur som jag har. Jag har inget flyt alls nu för tiden. Allt ska krångla och förstöra. Plånboken är inte återfunnen. Jag var nere på banken och det tar fyra dagar att få ett nytt kort, så jag hinner inte få det innan jag åker. Det är svårt att få ihop personer som vill ta hand om Unique när jag är borta, 2 dagar saknar jag nu. Idag MÅSTE jag hitta några omtänksamma själar som kan ställa upp. Sen är jag orolig för hur mamma och pappa ska klara av att åka till kiropraktorn med Unique. De vågar inte ens ta ut henne ur boxen, hur ska de klara att åka med henne till Mantorp? Usch, allt är så krångligt och stressigt. Ikväll vill jag bara lägga mig i ett bad, äta lite av de där ångestpillrena (eller kanske inte, jag är fortfarande trött från gårdagens dos) och gå och koppla bort alla tankar. 
128810-521

Kommentarer
Postat av: Anonym

ångestpiller?

2008-03-17 @ 12:08:02
Postat av: Linnea

Vad hjälper dig mot ångest?

Postat av: Anonym

att tänka possitivt?

2008-03-17 @ 22:15:43
Postat av: Linnea

Jo, men för mig kanske ångesten är lite värre än att det hjälper med glada tankar. Varför anonym btw?

2008-03-18 @ 19:15:30
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback