1:a Maj

Har ni saknat mig här på bloggen? Haha, jag vet att jag inte skrev något igår. Det fanns helt enkelt inte tid. Tränade på morgonen och sedan fick jag bråttom ut till stallet. Red som sagt igen, Unique är verkligen så otroligt bra! Seriöst, jag har aldrig sett en bättre häst! Fan, vilket kap alltså, skulle jag sålt henne här nu, skulle jag säkert få mycket mycket mer för henne. Helt underbar är hon, otroliga gångarter, med ett riktigt gung i kotorna, så snyggt!! När jag kom hem från stallet han jag inte mycket mer än ducha och klä på mig innan jag drog ner till resecentrum för att träffa Lise, Emma, Emma och Linn. Glillning och förfestande vid ån, sedan vidare till Danne för ännu mer förfest. Så drog vi ner till Stångebro framåt kvällen. Jag vet inte riktigt vad vi höll på med där egentligen, haha. Det hände i alla fall en hel del roliga saker. En tidig start på kvällen fick matchas med ett tidigt avslut. Jag pallade inte att sova hos någon, så jag gick hem och var hemma redan vid halv tre tiden. Kvällen var ju helt okej i alla fall.

Red henne i form på långa tyglar, status! Hahahaa
image649

Kommentarer
Postat av: micke

ja uppdateringen har varit lite dålig, men va fint hon går Unigue. Var det inga fel, efter alla undersökningar? I vilket fall skönt att hon är frisk, du verkar ju oxå blivit bra.Lycka till

2008-05-01 @ 10:52:06

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback