Billy the vision

Det blev en lyckas kväll igår. Britta Persson, Sirqus Alfon och Billy the vision and the dancers. Var med Lise och Ewe, men tog en sväng förbi trädgårn och lyckades ragga upp Elli, Amanda mf som följde med till konserten.

Idag är det söndag och det är väl ingen mening med att rabbla upp allt jag inte har gjort som jag borde gjort idag. Ni kanske börjar förstå hur mycket skolarbete jag brukar göra. Men jag ska faktiskt stoltsera med att jag har skrivit lite religion, nästan en hel sida!! Det skulle ju bara vara inne för två veckor sedan, så det är nog det jag ligger minst efter med. Förövrigt har jag konverterat och redigerat typ 150 raw bilder. Fy så jobbigt, men jag kommer framåt. Jag måste nog ta någon dag och rensa lite bland allt också, så himla mycket skit jag har.

Nu ska jag ut och plåta Eastside och Westside, som verkligen har gjort sig förtjänta av sina namn!

image665

Kommentarer
Postat av: maria

Åh, Billy the vision and the dancers är ju superbra ! :)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback