Det får inte vara över

Den här dagen ska inte slösas bort med timmar framför youtube. ag har varit ute på en lång cykeltur, blev uppmot en 6 mil skulle jag tro. jag tänke testa mitt knä och se hur bra det håller. Jag blev inte speciellt nöjd med resultatet. Jag vill inte riktigt erkänna det, men jag tror det är över. Jag tror inte mitt knä klarar mer stryk. Det tar verkligen emot att säga det, men jag tror inte det blir någon Vätternrunda i år :´( Jag vet att alla säger "det kommer fler gånger" och det vet jag ju att det gör, men jag vill ju ändå göra nu! Jag är ju så himla pepp! Mina planer är ju att ett helt år efter gymnasiet ska jag bara ägna mig åt att tävla. Jag ska vara med på var enda löpartävling, triathlon, multisport, jag ska vara med på allt!! Men om inte mitt knä blir bra snart så kommer även dessa drömmar gå i kras, jag kommer inte komma i den tävlingskondition jag vill om jag inte får börja köra som vanligt snart.

Nu ska jag inte deppa ihop helt. Snart ska jag åka ner till stan för att handla lite grillstuff till kvällen, ska åka till Rimforsa och grilla med Lise och Ewe, det blir trevligt, och uppiggande :)

image653

Kommentarer
Postat av: Figge

Stackare. Lider med dig. Så tråkigt när man inte kan träna. Krya på dig !

2008-05-04 @ 08:03:51

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback