Det går framåt ;D

Hör och häpna! Jag kan nu stryka engelska från listan över ämnen jag ligger efter i, för idag har jag skrivit klart min bokanalys! Det hade ni inte förväntat er, men jag gillar att chockera. Jag blev otroligt stolt över mig själv. Det fick räcka för idag, en sak är bättre en inget. Varit nere på stan och träffat Johanna, strosat omkring och druckit sojalatte. Så har jag varit en stund hos Elli också. Jag hade inget för mig, så jag gick ut ett tag, var i närheten och tog en sväng förbi. Maria var tyvärr i Månestad och Elli skulle på fest, men ett tag stannade jag i alla fall.

Nu börjar molnen dra ihop sig och regnet börjar falla, så jag stannar inne med min dator och käkar natchos och salsa, nice.

David Lachapelle, här snackar vi TALANG! Otroligt snygga fotografier, OREDIGERADE!!! Där fick ni något att tänka på!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback