Eastside och Westside

Jag började plåta Eastside och Westside igår. Det var faktiskt kul, så jag blev lite mer inspirerad, men jag har inte kommit på så mycket tyvärr. Det ska snart vara inne, bildreportaget, så det är bäst att börja brainstorma lite. Jag åkte på Eriks longboard också, svinkul! Jag måste fan köpa en, glida runt på i sommar. Soft.

Här har ni alltså, Westside Axel och Eastside Erik. Riktiga gangsters.
image666
OBS! Det här är överdrivet och100 % skämt. Att de kallar varandra för Eastside och Westside är bara en kul grej. De kommer döda mig om de får reda på att jag lagt upp den här bilden, men jag tycker den blev skitsnygg! Cool ju!

Kommentarer
Postat av: maria

Ja verkligen :) Tack, aa det gjorde det.
Ha en fin kväll !

Postat av: annavågberg

Ja jag tycker du var fruktansvärt lik henne:)

2008-05-12 @ 21:32:49
Hemsida: http://annavagberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Fin bild :) Det är han Erik som brottade ner mig som jag trodde, haha!

2008-05-17 @ 20:25:13
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback