Ebba är så rolig

Haha, oj så typiskt Ebba. Våran lilla konversation på msn:

HAHAAH .. säger: skulle vara kul att gå till X
Linnea | Seriöst PALLA!! säger: haha, ja faktist, ska vi dra förbi en sväng eller?
HAHAAH .. säger: ja om du vill : D men jag ska bara duscha först
Linnea | Seriöst PALLA!! säger: jarå
HAHAAH .. säger: men jag kan göra det nu , ska jag säga till när jag är klar ?
Linnea | Seriöst PALLA!! säger: ja, det låter bra
HAHAAH .. säger: oki då
TVÅ TIMMAR SENARE
Linnea | Seriöst PALLA!! säger: seriöst, ebba, har du somnat eller?

Nu ska jag i alla fall dra ut med Ebba.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jaja (a) vi kom iväg iallafall! ;)

Postat av: Ebba

Vi kom iväg iaf! (a)

2008-05-13 @ 23:13:00
Hemsida: http://ebaay.blogg.se/
Postat av: Elli

ebba är sötast lalal :D

2008-05-16 @ 21:40:16

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback