Ett hemligt paket

Nu har jag alltså ett litet (eller ganska stort) paket hemma, med hemligt innehåll ;) Jag är i alla fall pepp!! Får se när innehållet ska användas på riktigt då, hoppas SNART!! Idag har varit damp dag alltså, jag har haft seriöst damp alltså. Speciellt på vägen hem från stallet. Det är väl vädret som sätter igång min damp, haha. Jag har i alla fall köpt en sadel nu, det blev en Bates Innova. Jättefin!! Jag satt verkligen ner på sittbenen, det ska bli kul att rida i den istället.

Imorgon ska jag nog ner på stan med Axel ett tag. Skulle behöva en sak som har lite att göra med mitt hemliga paket, haha, men jag vet inte om jag har pengar till det, får se.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag vet vad som gömmer sig i ditt hemliga paket :D

Postat av: mary ftwwww

jag med ;P

2008-05-31 @ 01:35:03

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback