Ett välkänt citat från mig

Imorgon är det PedLed prov. Fyra (eller fem?) pedagoger och deras teorier, nu börjar jag inse att det kanske är ett litet problem att jag inte ens har papprerna. Det enda vi har fått i materialväg är just de där fyra (eller fem?) häftena. Det är ungefär 0,01 % chans att jag kan gissa mig till ett g. Då är ju såklart alla svar helt och håller påhittat eftersom jag inte ens har läst häftena. Trots att jag med stor säkerhet vet att jag kommer få ig och jag bara på en kort stund förstör mitt slutbetyg, om jag ens får något, så bryr jag mig inte. Jag är inte det minsta berörd, jag sitter här och vet mycket väl om vad som händer, men jag orkar inte. Jag är ju störd. Men som jag brukar säga (och blir hånad för varje dag, vilket jag kanske förstår eftersom jag säger det hela tiden) SERIÖST, PALLA!!

Lise försöker imponera i parken

Kommentarer
Postat av: Lise

haha men gud, vad fan gör jag för min?

2008-05-28 @ 18:39:39

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback