Gangsterkväll i Opphem

Det blev en trevlig kväll i Rimforsa. Vi grillade grillspett och sojaburgare, hoppade studsmatta och tog massa massa bilder. Vi gjorde tappra försök till lite gangsterbilder, men det gick inte så bra. På majoriteten av bilderna skrattade vi, haha.

Jag åkte nattbussen hem och var hemma vid två tiden. När jag skulle gå och lägga mig upptäcker jag en gigantisk nattfjäril på mitt rum, och som Lise och jag snackade om tidigare på dagen, är jag livrädd för nattfjärilar. Jag började gråta (haha!! jag vet att jag är störd) och sprang sedan ner i källaren för att sova på soffan. Problemet var att mamma hade varit uppe vid fyra för att kolla om jag var hemma, eftersom jag inte låg i sängen antog hon att jag inte var det, och jag hör alltid av mig om jag slaggar hos någon annan. Så mamma och pappa blev helt freaked, eftersom min mobil var på ljudlös också, hahaha. Seriöst, de är ju helt otroliga. De ringde typ 100 gånger till min mobil. Haha, det var kul, vad förvånade de blev när jag helt plötsligt kom upp ifrån källaren.

image654image655image656
Fler bilder kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Lise

ahahaha, nattfjärilar alltså! :D

2008-05-04 @ 16:46:35
Postat av: annavågberg

tjejen på bilden där med svar tröja och mörkt hår , sjukt sjukt sjuk lik johannas sellström du vet skådispeladen som tog sitt liv


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback