Håll i er

Ni har förmodligen inte hämtat er efter mitt chockerande besked om att jag skrivit engelska bokanalysen igår, men förbered er på ännu en breath taking nyhet. Jag har städat mitt rum! Nu menar jag inte bara kastat alla prylar på golvet i garderoben och sopat dammet under mattan, utan jag har burit ner tre fulla kassar med plotter till källaren och slängt mängder, jag har damsugit och jag har till och med tagit bort min bokhylla! Ni har förmodligen svårt att processera den här informationen, det är mycket att ta in på en gång. Jag är så stolt över mig själv! Nu är bara frågan vad jag ska göra åt tomrummet där min bokhylla stått. Jag tror jag vill sätta upp en gigantisk tavla, typ ett foto eller en illustration, men frågan är bara vad. Det skulle bli skitsnyggt, jag får tänka på det lite.

Hämta nu andan, jag tror det är slut på uppskakande nyheter för den här helgen. Nu ska jag dra ut med Ebba, softa lite.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback