Jag måste verkligen ha en longboard

Gissa vad?! Idag har jag bara druckit EN kopp kaffe!!!! Det är ju helt otroligt! Inte konstigt att jag varit så deprimerad och trött idag. Var, precis som igåt, sjukt osugen på att åka ut till Sya, speciellt när det är så dåligt väder. När jag kom ut var det however mycket bättre väder än i Linköping. Bra gick det att rida också, både idag och igår. Annars har det varit en lite annorlunda dag. Det började med att jag var på matten! Det var inte igår!! Efter det blev det studiofotografering, och det är ju nice. Tillbaka till skolan för att snacka lite med Infokompevelver från Malmö, lite tidningssnack. Det var hela dagen. Soft dag alltså.

Ser det inte härligt ut eller?! Jag måste skaffa lite snabba cash alltså!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback