Jag saknar dig<3

Jag skulle vilja att Gabriella pratade med Corona. Jag vill verkligen att hon ska veta hur mycket jag saknar henne varje dag. Jag vill att hon ska veta hur hon förändrade mitt liv, hur hon hjälpte mig igenom allt svårt och hur ingenting varit detsamma sedan hon försvann. Jag vill att hon ska veta hur ledsen jag är för allt som hänt och jag har aldrig med mening gjort henne illa. Jag är rädd att Gabriella ska säga att jag inte kan ha Unique, för att jag inte släpper in henne, för det gör jag inte. För inget är sig likt. Det spelar ingen roll hur underbar och duktig Unique är, det har inte med henne att göra. Jag vill bara ha tillbaka min bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: :(

tyvärr linnea kan jag nu säga att jag känner igen mig :////////////////////////////////////////(((( /E

2008-05-27 @ 09:23:32

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback