Jag vill bara vara ute och drifta

Det är klart man måste vara ute när vädret är såhär! Igår kväll var jag ute med Maria, drog omkring och gjorde ingenting, härligt. Det blir inte mycket till att vara hemma idag heller. Var uppe tidigt för att ge mig ut till Sya och rida (skritta) ut på Unique. Det hade jag verkligen inget emot i det här underbara vädret och på de underbara ridvägarna. Det blev en slinga i skogen, på ett ställe var det en stor djup vatten-/lerpöl, den ville Unique såklart inte trampa i, och jag förstår henne, det skulle itne jag heller vilja göra. Efter viss övertalning kastade hon sig dock över och leran skvätte som jag vet inte vad. Hela jag var lerig, haha. Vilket äventyr.

Till kvällen blir det konsert tror jag, men dess för innan ska jag tillbaks ut i solen och hitta på något kul.

image663
image664

Kommentarer
Postat av: maryliziouuuuusss

älskar dig linne :)

2008-05-11 @ 15:25:46

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback