Jag vill göra något kul!

Just nu ligger det ca 75 tusen kronor i min bil, i form av sadlar. Jag satt och ritade med Lise i skolan, men blev tvungen att kasta mig iväg när jag insåg att Sharpman stängde klockan 18. Tittade ut några sadlar och tog med dem hem så jag kan pröva imorgon när Monica kommer. Hoppas verkligen att någon av dem passar, för sadlar är ju ett rent helvete och jag pallar inte leta och leta och leta och klämma och känna och tänka. Jag vill bara ha det klart.

Jag är så himla glad på vädret! Jag blir så pepp och vill bara göra massa saker. Jag vet inte riktigt vad, men jag känner verkligen för att göra något oväntat, dra iväg någonstanns? bada? fyllepicknick? någon som är på eller?


Kommentarer
Postat av: Ebba

Linnea så himla kul :D Grattis till dom nya! ;)

Jag är på föressten!


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback