Mitt flyt verkar ha tagit slut

Jag kan inte mer än skratta. Det gick SÅ JÄVL A DÅLIGT på matten! Försent kom jag ockå, 20 minuter. Jag missade såklart den första bussen, åkte förbi mitt framför ögonen på mig. När jag inser att nästa buss borde komma snart, böjer jag mig ner för att gräva efter mitt bussskort i väskan, när jag hittat det ser jag bussen åka förbi mig!! Tredje bussen kom jag med i alla fall. Men jag var tvungen att spring till Pressbyrån innan skolan också. Miniräknaren hade inga batterier, och det hade inte jag heller, så ett paket batterier och två stora koppar kaffe inhandlades och sedan var jag redo (eller inte) för provet. Som jag tidigare sagt har jag ju inte räknat ett enda tal på varken matte a, b eller c, så jag kan ju inga räknesätt. Så mitt enda hjälpmedel var logisttänkande, vilket brukar kunna hjälpa mig upp till mvg, men efter för lite sömn och för lite uppvärmning, hjälpte det mig nog inte ens till ett g denna gång. Där satt jag alltså och kunde ingenting. Det är ju härligt att få ig på nationella. Seriöst, depression alltså!

image661


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback