Radio

Vi började spela in radio idag på medieproduktionen. Det var faktiskt riktigt kul. Vi var först på en resebyrå och ställde några frågor och sedan snackade vi med lite folk på stan, alla var så hjälpsamma och trevliga. Det var nära att det inte blev något inspelat, jag glömde nämligen att sätta på micken, haha, men den var visst redan på ändå, men vi fick lite panik där ett tag. Träffade Eastside på stan också, bara att det tog typ 5 år innan min tröga hjärna lyckades koppla ihop allting där inne, haha.

Det gick jättebra att träna idag. Jag har börjat galoppera lite igen, det är en lättnad kan jag lova! Det hjälper som tusan eftersom hon har extremt fin galopp. Jag börjar faktiskt bli mycket bättre, så det kanske slutar bra trots allt. Jag hoppas att Axel kommer hem snart, isf ska vi ut och plåta lite.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback