Seriöst!

Allvarlig depression alltså! Största deppdagen. Jag vet inte vad jag ska göra, så jag bara skrattar åt allt. Jag blir så himla trött på mig själv för att jag inte gör någonting!! Jag har tusen saker som ligger och skräpar som borde varit inne för 100 år sedan. Jag ligger på ig i kemi, när jag hur lätt som helst skulle kunna ligga på mvg om jag bara lämnade in lite saker. Men det gör jag ju såklart inte. Likadant är det i de flesta andra ämnen. På torsdag är det nationellt prov i matte b och jag kommer få ig eftersom jag inte räknat ett enda tal i varken matte a, b eller c. Jag har en massa andra depphistorier när det gäller skolan, men det känn otroligt oviktigt att dela med mig av.

Imorgon ska jag till Sthlm med fotografisk bild i alla fall. Vi ska lära oss om mörkerrum och studiofotografering så ska vi fota lite. Det ska bli kul :)

image659

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback