Superduon

Humöret har varit lite bättre idag, tack och lov. Jag började rita från första början igen då, kom en liten bit i alla fall, hade bara 1 ½ timma, men det är bättre än inget. Jag och Lise ska jobba imorgon också, det ordnar sig säkert, det gör det alltid. Oj, så brunstig Unique var idag, sjukt jobbig. Det gick knappt att rida, helt okantaktbar, hoppas det är bättre på fredag. När jag satt på tåget påväg hem så skrev jag nästan hela mitt svenska tal! Bara fjärde gången jag byter ämne, men nu får det vara. Jag måste lämna in ett pm imorgon, så det här är min sista chans.

Ska snart dra ut och fota lite, så bryter jag upp pappa och axel som spelar piano och sjunger "Ut i  vår hage" i stämmor, hahaha!
Gillade verkligen den här bilden av David Lachapelle, tyvärr syns det inte hur snygg den är här, men den är sjukt snygg alltså!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback