Tillbaka till skolan

Det har varit en härlig liten ledighet. Det har inte blivit så mycket skolarbete gjort som jag hade tänk, dvs inget. Oväntat. Det var otroligt härligt att rida ut igår! Jag red själv på Syas långa, breda sandvägar på min absolut underbara dressyrhäst. Det är livet alltså! När jag kom hem så var jag med Ebba, och jag gjorde mitt första besök i skateparken någonsin. Europas bästa skatare var där, om det är coolt. Mot kvällen träffade vi Maria och käkade på pizzerian. Vi softade lite hemma hos Maria och såklart tog det lång tid innan jag orkade gå hem. Eftersom vi varit ute och gått så mycket hade jag otroligt mycket skoskav, så jag tog av mig skorna och gick barfota hela vägen hem. Det är sommarkänslor! Eller kanske att tvinga fram sommaren, för det var ganska kallt om tårna..

image657image658

Kommentarer
Postat av: Ebba

SKATEPARKEN, here Linnea & Ebba come! Vi ska allt visa dem. ;)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback